Pisma młodzieżowe kreują trendy

Pisma młodzieżowe,  by przyciągnąć młodego człowieka oferują mu wywiady ze sławnymi osobami, pokazy mody, próbki nowości kosmetycznych. Młodzież,  widząc to ulega najnowszym trendom. Nadrzędnym pragnieniem każdego młodego człowieka jest akceptacja rówieśników. Nie chcąc się wyróżniać, bądź też chcąc imponować innymi, młody człowiek kupuje ubrania, jakie były reklamowane w piśmie młodzieżowym. Cierpi na tym ,niestety, dość często kieszeń rodzica, bo przecież każdy rodzic chce, by dziecko jego było szczęśliwe, a każde dziecko pragnie być trendy.

Zdjęcie znalezione na stronie Wirtualnemedia.pl
Zdjęcie znalezione na stronie Wirtualnemedia.pl

Koncerny kosmetyczne i odzieżowe w ten sposób zyskują nowych klientów.Pisma młodzieżowe kreują także nowe słowa, tworząc  je niezbędnymi w życiu każdego młodego człowieka. Młodzież „chłonie to wszystko jak gąbka”, tracąc przy tym własne „ja”, czego efektem są awantury, gdy młode dziewczyny przychodzą w tych samych sukienkach, na tą samą imprezę. Młody człowiek musi nauczyć się tego , by nie ulegać  „trendom”. Musi zrozumieć , że „trend” trwa najczęściej tylko jeden sezon i jest tylko po to, by pozbawić go jak największej ilości kieszonkowego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *